סימניות

משחק Tanki Online באינטרנט

                                                                    Tanki Online קחשמ

Tanki Online

Tanki Online

טנקים באינטרנט הוא עוד ניסיון תלת ממדים מרגש עבור שחקנים שרוצים לירות. המשחק נוצר על הגרסה של הקלאסי קרב הטנק, שהיו בחזרה בגנדרן קונסולת משחקי 1990. הם הכו את כל היופי במשחקים שלה, אבל היום תוכל לשחק בגרסה תלת-ממדית של ארקייד במצב מרובה המשתתפים.
בתחילת המשחק תצטרך להירשם ולעבור הכשרה קטנה שתגיד לך איך לנהל את הטנקים שלך, איך לפתח את יריביהם ולנצח. לאחר האימון תוכל לקבל כמה בונוסים להמשך פיתוח.
לפני תחילת הקרב כדי לפתוח את רשימת היישומים, בם ניתן לצפות בכל קרב אתה מצטרף. תראה את זה מאוד בזהירות, ואם אתה מתחיל, לא לטפס לתוך קרבות רציניים. גם אתה יכול לארגן קרב שלך, אם לא מצא רשימה מתאימה. בtanki מקוון יש מוסך, שבו הפעולה העיקרית של המשחק, אז אתה יכול לקנות סוגים חדשים של ציוד, לשדרג את הקיימים. השיפור כולל כמעט כל מכונת המלחמה, מזחלים לחביות של רובים ותחמושת אליהם. אל פטיש על בונוסים יומיים הם יסייעו לך בפיתוח, יותר פרסים וחלקי חילוף.
בכל תנאים שונים קרב כדי לנצח, בהתאם למצב שאתה בוחר או ליצור בעצמך. איפה יש צורך להרוס את כל האויבים, איפשהו לשמור מסד הנתונים שלה על ידי משחק כצוות, אבל איפשהו וללכוד את דגל האויב. על משחק מפת מגוון רחב של משאבים, בחירתם תוכל לשפר את הטנק שלך בזמן מסוים, אך יש לזכור כי האויבים שלך הם גם מודעים לבונוסים, כדי להיות זהיר.
מטבעות גם מגוונות, זה יכול להיות איך לעשות ורכישה. לגבישים, אשר נמכרים בנפרד, אתה יכול לקנות נשק חזק יותר ולהאיץ את המודרניזציה של יחידות קרביות.
טנקים באינטרנט קל לניהול כמה מפתחות רק לתנועה וירי, יש תכונה אחת שאתה יכול להפוך את הצריח שבאקדח. להביס את האויבים שלך ולהרוויח ניסיון תוכל לפתוח הטבות חדשות אשר נותנים כניסה לליגה וליצור חמולותיהם.
Game-Game uses analytical, marketing and other cookies. These files are necessary to ensure smooth operation of all Game-Game services, they help us remember you and your personal settings. For details, please read our Cookie Policy.
Read more